25 de reguli esentiale pentru campaniile tale de email marketing

Fiecare advertiser are strategii si modalitati de abordare diferite, indiferent de canalul de marketing folosit, dar exista si un mic set de reguli pe care fiecare dintre ei trebuie sa il respecte daca vor sa obtina rezultate bune. De la acest set de reguli mai departe tine doar de imaginatia fiecaruia.

Iata care sunt cele 25 de reguli esentiale pentru e-mail marketing identificate de noi:  

  1. Trimite e-mailurile pe care oamenii doresc sa le primeasca, persoanelor care doresc sa le primeasca.
  2. In ciuda aparentelor, clicurile si deschiderile nu reprezinta un obiectiv principal adecvat pentru trimiterea unui e-mail. Sa nu ne imbatam cu apa rece.
  3. In 2018 nu mai există absolut nici o scuza pentru a trimite e-mailuri care nu sunt optimizate pentru dispozitivele mobile.
  4. Daca nu aveti permisiunea de a fi acolo, nu aveti ce cauta in inboxul clientului.
  5. Problema unei campanii de e-mail marketing esuate poate fi si momentul trimiterii. Analizati si determinati momentul perfect pentru lansarea campaniei.
  6. Fiecare e-mail nedeschis reprezinta o noua oportunitate.
  7. Incercati sa creati e-mailuri care sunt impartasite de catre destinatari, nu doar deschise si accesate.
  8. Verificati cu atenție și în mod consecvent raspunsurile pe care le primiti in urma unei campanii.
  9. Aveti grija la numarul de linkuri din e-mail. Prea multe v-ar putea trimite pe tabul de promotii din Gmail.
  10. Cand scrieti un e-mail, limita o reprezinta doua beri. Un marketer in stare de ebrietate este un comerciant nedorit.
  11. Nu supraincarcati inboxul abonatilor – less is more.
  12. Cand vorbim despre personalizarea e-mailurilor sa nu ne limitam doar la expresia “Draga * | FNAME | *”
  13. Setati-va un obiectiv pentru fiecare campanie de e-mail marketing in parte.
  14. Creati o versiune text-only si asigurati-va ca este lizibila.
  15. Distreaza-te cu pagina de dezabonare.
  16. Durata medie de atentie a unui adult este de 8 secunde. Captati-l sau il pierdeti.
  17. Intotdeauna trimiteti e-mailuri sub numele unei persoanle reale, nu al unei companii. Oamenii vor sa comunice cu oameni, nu cu roboti.
  18. Trimiteti abonatilor si content care sa le starneasca interesul, nu doar oferte si promotii.
  19. Daca nu stii sigur ce isi doresc abonatii tai întreba-i.
  20. Analizati  atat linia subiectului, cat si contentul folosindu-va de testarea A / B. Asigurati-va ca dimensiunea esantionului utilizat este suficient de mare pentru semnificatia statistica.
  21. Un e-mail nu ar trebui sa fie niciodată un punct de comunicare final. Acordati intotdeauna cititorilor posibilitatea de a fi redirectionati si motivati-i sa faca acest lucru.
  22. Nu va fie teama sa le spuneti abonatilor faptul ca ii veti elimina din lista de e-mail daca sunt inactivi. O lista de e-mail sanatoasa este o lista fericita.
  23. Incearca sa-ti antrenezi publicul trimitand e-mailuri la intervale regulate.
  24. Fiecare e-mail este o oportunitate de a testa si de a experimenta.
  25. Iar in final, testati, testati si testati din nou.

 

Vrei sa faci parte dintre cei mai buni marketeri abonati la noutatile InboxTarget?

Sunt de acord cu Termenii si conditiile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *