Personalizarea emailurilor

Unul din elementele cheie al emailurilor de success este personalizarea. Studiile au aratat ca un email personalizat poate atrage dupa sine castiguri de pana la sase ori mai mari decat unul care nu este personalizat.

Dar ce este personalizarea? Personalizarea presupune sa adaptezi emailurile pe care le trimiti in functie de fiecare client. Asta arata ca iti cunosti publicul tinta si ca stii ce sa comunici si cand.

 

Cum putem personaliza un email?

In prezent, trimiterea unui email personalizat cu numele userilor nu mai reprezinta un lucru inedit, care sa aiba impact asupra lor. Astfel, trebuie sa recurgem la alte modalitati de personalizare.

 

Serviciile de email marketing  ne ofera o serie de informatii despre useri pe care le putem folosi pentru a implementa campanii de emailing personalizate. In acest fel poti trimite emailuri in functie de comportamentul userului pe site sau in email, iar continutul lor o sa fie relevant pentru fiecare client in parte.

 

Exemple de campanii de email comportamental

 

  • emailuri trimise dupa ce un user a abandonat un cos de cumparaturi, cu produsele pe care le-a adaugat in el;
  • emailuri recurente, care contin produsele pe care userul le-a urmarit cu cateva zile in urma;
  • emailuri pe care le poti trimite doar acelor persoane care nu au deschis o anumita campanie de emailing etc.

 

Pentru o personalizare mai buna, atunci cand userii se aboneaza la newsletterul tau, le poti pune intrebari care se potrivesc afacerii si intereselor tale.

 

De exemplu, pe langa intrebarille ce tin de date demografice, ii poti intreba ce anume ii intereseaza mai exact din site-ul tau (categorii, produse, branduri etc). Ulterior, folosind aceste detalii, le poti trimite mesaje cu informatii/produse relevante pentru ei.

 

Avantajele personalizarii:

  • venituri de pana la 6 ori mai mari fata de emailurile fara personalizare
  • o rata mai mica de dezabonari
  • o rata de click mai mare

 

Toate elementele prezentate mai sus pot fi realizate prin intermediul platformelor care ofera personalizare pentru email marketing, printre care si InboxTarget. In cazul in care ai nelamuriri sau curiozitati, suntem deschisi la intrebari.

Ce inseamna retargeting?

Cu totii am auzit de retarget, remarketing si termeni asemanatori: Google remarketing, remarketing prin Facebook Ads si tot asa. Dar ce inseamna mai exact toti acesti termeni?

Ce inseamna de fapt Retargeting?

Retargeting este varianta scurta de la retargeting comportamental. Acesta este o forma de advertising online targetat catre consumatori, carora li se afiseaza mesaje in functie de actiunile lor pe internet, in situatii in care aceste actiuni nu s-au finalizat cu o cumparatura.

Citeste mai mult “Ce inseamna retargeting?”