D’ale GDPR-ului in platform InboxTarget

Am fost gata cu modificarile tehnice necesare cu ceva timp inainte de 25 mai (cand a intrat in vigoare noul regulament privind protectia datelor personale).

Daca nu ai pachetul de Asistent Marketing de la noi, si iti gestionezi singur campaniile, atunci iti detaliem mai jos toate modificarile

Cateva linkuri utile din trecut:

Pagina de confidentialitate si termeni si conditii:

In My account->Profile in sectiunea info iti introduci linkurile catre paginile Politica de Confidentialitate si Termeni si Conditii

Aceste linkuri vor aparea automat in interactiuni alaturi de bifa de consimtamant:

Obtinerea consimtamantului:

Pe langa bifele de obtinerea consimtamantului la abonare pe care l-am adaugat in interactiunile de abonare la newsletter, a fost adaugat si in pagina de abonare in cont.

In Account-> Settings afisezi sau nu bifa de consimtamant pe pagina de abonare:

http://pages.inboxtarget.ro/inboxtarget.ro/subscribe (la fiecare cont este alta) va aparea precum:

Pastrarea abonatilor care au confirmat din nou abonarea:

In conturile clientilor au fost create campaniile de newslettere prin care utilizatorii au putut confirma printr-un singur click faptul ca doresc sa ramana abonati:

Pentru ca sistemul nostru suporta tagurile adaugate pe user (fiecare user poate avea unul sau mai multe taguri), butonul din email atasa tagul GDPR pe userul care a dat click.

Apoi, folosind segmentarea se puteau exclude toti cei care nu aveau acest tag atasat.

Stergerea unui utilizator si exportul datelor personale

In cazul in care unul dintre abonati doreste sa fie sters din sistem, acest lucru se poate face din pagina sa de profil. La fel si exportul datele avute despre acel utilizator:

Cautati userul dupa adresa de email si dat click pe adresa lui de email:

Mai multe detalii gasiti in articolul de aici.

In acelasi articol gasiti si procedura necesara prin care utilizatorii care nu si-au dat acordul sa fie urmariti sa poata fi exclusi.

 

Integrare InboxTarget Extended

Piata din Romania beneficiaza de cateva platforme de ecommerce construite local pentru piata din Romania. Printre cele mai bune este si solutia celor de la Extended.

Toata functionalitatile InboxTarget pot fi utilizate de clientii Extended foarte simplu, fiind vorba de o integrare a serviciilor pe care am dezvoltat-o impreuna cu ei.

Functionalitati Extended

Pe langa faptul ca te poti vinde pe diverse Marketplace-uri locale, echipa Extended iti pune la dispozitie o serie completa de functionalitati.

  • design responsive ale paginilor magazinului
  • administrarea usoara a produselor si catalogului
  • integrare cu ERP si alte servicii de business
  • procesare manuala simpla sau automata a comenzilor
  • functionalitati de marketing

Daca inca nu folosesti serviciile Extended, arunca o privire peste pachetele lor.

Marketing Automation InboxTarget

Integrarea cu InboxTarget vine peste aceste functionalitati si imbunatateste experienta consumatorilor online cu:

  • recomandari de produse on site / in email / in notificarile push / facebook
  • interactiuni dinamice cu mesaje personalizate
  • email marketing automation si comportamental
  • segmentare utilizatori avansata
  • chestionare si poluri

Vezi lista completa functionalitati automatizare marketing.

Totodata clientii Extended care apeleaza la serviciile InboxTarget beneficiaza de 15% reducere in primele 3 luni.

Chestionarele sunt aici. Update noiembrie

Ne-am obisnuit abonatii cu update-urile lunare privind noile functionalitati sau imbunatatirile celor existente. La fel facem si pentru noiembrie:

Chestionarele cresc in importanta

Avem sondaje ce sunt afisate site inca de acum un an. Insa daca doreai sa trimiti un chestionar pe email sau sa ii dai share pe facebook nu aveai cum.
Acum poti!

Noile campanii de tip chestionar vin la pachet cu un url public ce poate fi distribuit catre audienta ta.

Citeste mai mult “Chestionarele sunt aici. Update noiembrie”

6 motive sa iti instalezi o tableta de feedback ca la H&M

Cel mai probabil o parte dintre voi care sunteti clienti H&M ati observat tabletele pentru feedback instalate in magazine.

Ei bine, aceasta companie vrea sa isi imbunatateasca serviciile apeland la parerea celor care le trec pragul magazinelor. Fie ca esti sau nu client ai posibilitatea sa lasi o parere despre ce s-ar putea imbunatati legat de produsele si serviciile lor.

Poti avea o astfel de tableta prin serviciul Offline de la InboxTarget. Dar hai sa vedem intai avantajele.

Cum arata tableta pentru feedback de la H&M

6 avantaje pentru a cere feedback vizitatorilor

H&M deja este cu un pas in fata competitiei, avand deja avantajele aduse de instalarea suporturilor cu tableta pentru feedback:

  • valorifica traficul care oricum nu cumpara (in offline “rata de conversie” este intre 10 si 50%)
  • este cea mai exacta metoda pentru masurarea satisfactiei clientilor
  • aduce informatii valoroase pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite;
  • ajuta la cresterea ratei de retentie a clientilor;
  • feedbackul oferit genereaza recomandari care se pot traduce in mai multe vanzari
  • poate fi folosita pentru identificarea celor mai dedicati clienti, si anume a influentatorilor.

Ce mai poti instala pe tableta?

O parte din clientii nostrii cu care am discutat despre instalarea acestor tableta ne-au dat feedback la randul lor. Asa am ajuns la oferirea a 6 aplicatii predefinite ce se pot instala pe tableta:

  1. Solutie de feedback (cu intrebari editabile, de mai multe tipuri)
  2. Abonare la newsletter
  3. Abonare la notificari PUSH
  4. Inregistrare ca membru al retelei (daca exista un astfel de program)
  5. Concursuri pentru strangerea de lead-uri
  6. Prezinta cataloage de produse sau video-uri

Vrei o tableta ca la H&M?

Daca ai deja o prezenta fizica offline, unde vinzi, iti poti creste notorietatea, vanzarile si imbunatati afacerea apeland la serviciul marketing offline al InboxTarget. Oferim cateva modele de standuri si in plus avem si posibilitatea instalarii mai multor aplicatii, cele descrise mai sus.

Citeste mai mult despre serviciul de automatizare marketing cu integrare offline.

InboxTarget este probabil cea mai completa solutie de Automatizare Marketing si singura care ofera integrare nativa cu partea de offline. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta.

Cum sa colectezi mai multi abonati pentru Notificari Push?

In primul rand speram ca ati citit ce inseamna puh notifications precum si avantajele notificarilor push, mai ales in cadrul magazinelor online.

Notificarile push pe care le-am adaugat gratuit ca functionalitate in solutia Inboxtarget au cateva elemente unice (alte solutii nu permit unele detalii ce pot sa iti dubleze numarul de abonati).

  • customizarea mesajului afisat vizitatorilor sitului;
  • customizarea designului widgetul anterior permisiunii;
  • conditii diferite de afisare a mesajului, cu peste 40 de conditii de segmentare.

Cum sa cresti numarul de abonati la notificari?

In primul rand customizeaza designului mesajului de permisiune, astfel incat sa fie cat mai in concordanta cu situl tau:

Cum schimbi textul mesajului de abonare?

Textul de abonare trebuie sa fie convingator pentru ca ulterior urmeaza popup-ul in care ti se dau sau refuza permisiunea. Avand o singura sansa (daca userul da Block, e mai dificil de recastigat increderea), acest prim mesaj iti poate creste rata de conversie.

Poti schimba mesajul, iconita dar si textul de pe butoane!

Cum personalizezi fereastra de permisiuni?

Ulterior afisarii acest mesaj, in momentul in care userul este de acord sa primeasca notificari push, se va deschide o fereastra noua, care la fel, poate fi personalizata.

Customizand aceste texte si imagini poti chiar dubla numarul de abonati.

Daca nu ti-ai adaugat notificari push pe magazinul tau online pana in acest moment, nu uita ca totul este foarte usor. Iar pentru cele mai cunoscute platforme ecommerce oferim module pentru o integrare usoara!

Success la conversii!

Noutati din iulie: Scenarii

Revenind dupa o actualizare importanta din iunie, in aceasta luna ne-am investit resursele in a usura viata clientilor existenti si a celor noi. Va prezentam Scenariile, campanii prederfinite care pot fi pornite, literalmente in 7 clickuri.

Fiecare Scenariu e ca o reteta catre success. Am preluat cele mai folosite campanii de catre clientii nostrii si le-am facut sa fie simplu de setat si pornit.

Lista Scenariilor

Inboxtarget este o soluție dedicată automatizării marketingului pentru comerțul electronic, deci am decis să punem automatizarea în fața sarcinilor zilnice. Și una dintre obstacolele de a lucra cu noi a pus lucrurile în mișcare.

Acum speram ca primii pasi au fost facuti si clientii dispun de 23 de scenarii care pot fi pornite in mai putin de o ora. Deci sunt 3 minute / scenariu.

Iata cateva din cele 23 de scenarii gata de pornit.

Le-am grupat in functie de canalul folosit pentru a targeta clientii.

Formularul unui scenariu

Fiecare scenariu are o pagina dedicata unde se pot schimba textele, culorile, stilul si traduce template-ul. Poti include vouchere automat, iar produsele recomandate vor completa automat continutul.

Incearca Scenariile acum! Vom continua sa adaugam scenarii in lista, deoarece anticipam ca acestea vor fi mai usor de utilizat decat crearea de la 0 a fiecarei campanii.

Cum adaugi un Tab custom la o pagina de Facebook pentru colectare emailuri?

Facebook permite administratorilor de pagini sa adauge taburi custom paginii pe care o administreaza.

Un tab reprezinta de fapt un iframe (tag specific html) care incarca o pagina securizata de pe internet. Acest iframe este adaugat de catre o aplicatie autorizata Facebook, creaza in acest scop.

InboxTarget permite cu doar cateva clikuri adaugarea unui astfel de Tab customizat pentru a colecta adrese de email.

Cum colectez adrese de email direct in Facebook?

 

Pasii care trebuie urmati:

  • Conectati-va in Facebook cu contul pentru care sunteti administrator la pagina de Facebook unde vreti sa adaugati Tabul
  • Intrati in contul InboxTarget. Daca nu aveti cont, creati-va gratuit unul.
  • Mergeti in sectiunea Setup->Integrari
  • Click pe butonul “Conecteaza cu Facebook”. Acesta va deschide pagina de conectare.
  • Permiteti aplicatiei VTMarketing sa va administreze paginile
  • Selectati din lista pagina pentru care doriti sa adaugati acest Tab.
  • Alegeti un nume scurt si atragator astfel incat vizitatorii paginii sa il recunoasca.
  • Apasati “Update Tab” pentru a salva modificarile.

Cam asta e tot, puteti verifica in Facebook ca noul Tab a aparut.

 

Rata de eroare 0.

Am mai avut din cand in cand probleme cu aplicatia. Si pentru ca e important sa ai o unealta pe care sa te poti baza 100%, ne-am propus sa atingem acest lucru.

Fiindca adaugam functionalitati in permanenta si incercam sa le imbunatatim pe cele existente, se mai strecoara si erori. Daca pana acum le mai treceam cu vederea, am decis ca focusul principal pana la sfarsitul anului sa fie 0% rata de eroare.

De ce facem asta?

Pentru ca o promisiune publica are mult mai multe sanse sa fie respectata. Cel putin asa spun expertii.

Chiar daca stim ca 0 absolut (matematic vorbind) este greu de atins vom face tot posibilul sa ne apropiem cat mai mult

Cum vom urmari efortul?

  1. Folosim un sistem intern de tracking ce urmareste sa atinga maxim 100 erori la 1.000.000 de evenimente primite/trimise. (un eveniment inseamna de exemplu trimiterea unui email)
  2. Pe baza suportului de clienti, numarul de intrebari al caror raspuns se regaseste intr-o eroare la noi sa fie de maxim 1/client/luna.

 

Totodata, daca nu esti inca clienti, pana atingem acest target primesc 20% reducere.

 

Claudia Ehurov