Noutati Martie

In Martie am adus urmatoarele imbunatatiri:

Taguri Useri – poti adauga dar si elimina tagurile unui user. Pentru a le sterge, adauga – in fata tagului.

Campanii Interactiuni – am imbunatatit mare parte din HTML pentru a fi afisat corect pe cat mai multe dispozitive.

Countdown Animat – creeaza urgenta si convinge mai usor clientii tai sa cumpere incluzand un countdown animat in emailuri sau pe site

Leave Intent – Un nou trigger (diferit de Exit Trigger) care apare atunci cand vizitatorii tai parasesc sitului.

Feedback la facturi – Toti clientii nostri pot lasa feedback atunci cand primesc factura pentru serviciile din luna respectiva

Newslettere – Am prioritizat trimiterea newsletterelor si dispus mai multe servere sa se ocupa in paralel de acestea

 

In plus, comisionul maxim pentru cei care aleg plata pe comision este 4% in loc de 5%. Asta inseamna o reducere a costurilor solutiei de automatizare marketing cu 20%.

Noutati din iulie: Scenarii

Revenind dupa o actualizare importanta din iunie, in aceasta luna ne-am investit resursele in a usura viata clientilor existenti si a celor noi. Va prezentam Scenariile, campanii prederfinite care pot fi pornite, literalmente in 7 clickuri.

Fiecare Scenariu e ca o reteta catre success. Am preluat cele mai folosite campanii de catre clientii nostrii si le-am facut sa fie simplu de setat si pornit.

Lista Scenariilor

Inboxtarget este o soluție dedicată automatizării marketingului pentru comerțul electronic, deci am decis să punem automatizarea în fața sarcinilor zilnice. Și una dintre obstacolele de a lucra cu noi a pus lucrurile în mișcare.

Acum speram ca primii pasi au fost facuti si clientii dispun de 23 de scenarii care pot fi pornite in mai putin de o ora. Deci sunt 3 minute / scenariu.

Iata cateva din cele 23 de scenarii gata de pornit.

Le-am grupat in functie de canalul folosit pentru a targeta clientii.

Formularul unui scenariu

Fiecare scenariu are o pagina dedicata unde se pot schimba textele, culorile, stilul si traduce template-ul. Poti include vouchere automat, iar produsele recomandate vor completa automat continutul.

Incearca Scenariile acum! Vom continua sa adaugam scenarii in lista, deoarece anticipam ca acestea vor fi mai usor de utilizat decat crearea de la 0 a fiecarei campanii.

Noutati din iunie: 2200 de ore de lucru dedicate statisticilor

Am rescris integral codul din spatele statisticilor/rapoartelor si a interfatei care le afiseaza in platforma. Decizia a fost luata dupa o analiza a vechiului sistem care facea dificila creara de noi rapoarte in timp real.

Analizand  Rapoartele de timp pe care le avem cu echipa de developeri, a reiesit un total de 2200 de ore, incluzand scrierea codului, testarile si alte sarcini necesare pentru mai mult de 15 ingineri iscusiti.

Pentru clienti va fi doar o mica diferenta in afisarea rapoartelor:

Rapoarte Campanii

Toate campaniile arata similar, doar event-urile sunt diferite:

  • rapoartele de emailuri arata cate emailuri s-au Trimis, Deschis si Click;
  • campaniile onsite afiseaza event-urile de Afisarile, Click-urile si Submit (pentru formulare)
  • campaniile de Push sunt Livrate si Clicked

Campaniile de newsletter au de asemenea informatii extra legate de procesele de trimitere

Activitatea de emailing

Trimiterea emailurilor iti aduc profituri mai mari astfel încât acum știi ce se întâmplă într-o prezentare generală simplă disponibilă în secțiunea Rapoarte.

Rapoarte Ecommerce

Acum aveți atât cosuri asistate, cât și conversii, în fiecare zi.

Raportul catalog

Având noul motor în spatele sistemului de raportare ne permite să construim orice afișaj si orice altă metrică. În timp ce mai avem si altele pe lista, care urmează să fie construite în următoarele luni, sunteți mai mult decât bineveniți să ne trimiteți sugestiile dvs.