Cate magazine online sunt in Romania?

Multi din domeniu ne intrebam acest lucru. Foarte probabil si multi clienti ai magazinelor online isi pun aceeasi intrebare: Cate magazine online vand in Romania?

Cautand pe Google am vazut ca intrebarea a aparut de ceva timp, prin 2010 un articol din 2010 fiind pe prima pagina.

Accesand toate aceste linkuri vom descoperi ca nimeni nu stie exact numarul magazinelor online din Romania.

Rezultate google numar magazine onli

Cele mai multe sunt estimari, facute de specialisti din ecommerce, de presa sau de alte institutii conexe.

Agilemedia: In 2013 anuntau 18.000 domenii cu solutii ecommerce (nu toate ar fi fost active, bineinteles)

Ecompedia: 4500 in 2014

Gpec: Undeva la 20.000 de magazine (asta in 2015).

Snec: Sustin ca sunt 12.000.

 

Numar magazine online Romania:

Citand pe cei de la Gpec:

Numărul magazinelor online care înregistrează activitate comercială constantă a rămas în 2015 la același nivel cu anul 2014, respectiv aprox. 5.000 de magazine online. Potrivit cercetărilor GPeC există, însă, peste 20.000 de website-uri pe domeniu .ro care au funcție de „adaugă în coș

Destul de neclar acest numar, si totodata greu de aflat. Magazinele online apar si dispar destul de repede, pentru ca multi subapreciaza efortul necesar pentru a rula un astfel de magazin in online si cunostintele de care este nevoie.

Care sunt cele mai vizitate magazine online din Romania?

E mai usor de aflat cele mai vizitate magazine online din Romania, analizand traficul. Conform Gemius:

Emag.ro

Okazii.ro (mai mult marketplace decat magazin)

Cel.ro

Altex.ro

Dedeman.ro

Flanco.ro

Evomag.ro

Cunosti vreo informatie valida referitoare la numarul de magazine online din Romania? Ajuta-ne sa aflam cate sunt lasand un comentariu mai jos.

Rezultate “Feedback BlackFriday 2015”

Conform chestionarului inceput dupa BlackFriday 2015, avem urmatoarele rezultate de la 25 raspunsuri centralizate.

Ati organizat BlackFriday?

Mai mult de 3 sferturi din magazinele respondente a ales sa se implice in organizarea evenimentului de reduceri.

 

Care a fost media reducerilor oferite clientilor?

Se pare ca preturile au scazut in procente realiste, de pana in 40%.

 

Care a fost volumul de comenzi comparativ cu o zi normala?

Desi e greu de comparat cu o medie de comenzi a unei zi normale (difera mult in functie de perioada anului), au fost la egalitate raspunsurile de 2 si de 3 ori.

 

Sunteti multumiti de rezultate?

Dintre cei care au organizat in 2015 BlackFriday, 20 s-au declarat multumiti de rezultate.

 

Veti mai organiza la anul?

Numarul celor ce vor organiza si in 2016 este mai mare decat al celor de la intrebarea anterioara, ceea ce inseamna ca unii au invatat din experienta de anul trecut pentru a imbunatati rezultatele.

 

Ce s-ar putea imbunatati pentru a vinde mai mult?

Fiind vorba de raspunsuri libere, cel mai bine este sa analizati singuri ce s-a completat in formular.

 

Care au fost cele mai bune surse de trafic/conversie?

Primele doua surse de conversie principale pentru BlackFriday-ul din 2015 se pare ca au fost SEO si Email Marketing, surse care se regasesc si in topul generalist.

 

Mai jos rezultatele complete. Daca doriti sa mai completati puteti accesa linkul Formular BlackFriday 2015

Vom updata acest post in functie de numarul nou de raspunsuri:

 

screencapture-docs-google-com-forms-d-1PMptC41RqjHi7gZCxcwNmPXcVSZ78kbsfrbmygm5IeM-edit-1451683374921

 

Multumim si va asteptam cu BlackFriday 2016.