Crește retenția clienților tăi cu Push Notifications

Înainte de toate vreau să te întreb ceva: în viața de zi cu zi vrei să îți schimbi prietenii o dată pe săptămână sau vrei să păstrezi alături de tine o echipă loială care să fie de nedespărțit?

La fel ca în viață, companiile au abordări diferite pentru construirea relațiilor cu clienții. Unele dintre ele își concentrează toate eforturile și resursele asupra găsirii de noi clienți, iar unii preferă să se pună accent pe păstrarea celor deja existenți.

Acum, aș vrea să ne îndreptăm atenția mai mult spre reținerea clienților și despre modul în care putem utiliza notificările de tip push (Push Notifications) pentru a păstra clienții actuali într-un mod cât mai eficient și mai puțin costisitor.

Citeste mai mult “Crește retenția clienților tăi cu Push Notifications”

Ce este NPS? Definitie Net Promoter Score

Net Promoter Score, sau mai scurt NPS, masoara experienta utilizatorilor in contact cu un business. Calculul si utilizarea lui in decizii de business sta la baza cresterii sau scaderii afacerilor din aproape orice mediu de activitate.

Formula de calcul NPS

NPS se calculeaza pe baza raspunsului la o singura intrebare, folosind o scala de la 0 la 10: Cat de probabil este sa ne recomanzi unui prieten sau cunostinte?

Raspunsurile se vor incadra in 3 grupe:

  • Promoterii (raspunsurile 9-10) reprezinta sustinatorii loiali care vor continua sa cumpere de la tine si te vor promova si catre cunostinte.
  • Pasivii (raspunsurile 7-8) sunt multumiti dar nu sunt entuziasti/sustinatori ai afacerii si pot fi usor atrasi de competitie.
  • Detractorii (raspunsurile 0-6) reprezinta clientii nemultumiti care iti pot deteriora reputatia si imaginea si iti pot impiedica cresterea prin word-of-mouth negativ.

Scazand procentul Detractorilor din cel al Promoterilor vom afla Net Promoter Score, ce poate fi in intervalul -100 (daca toti sunt detractori) pana la 100 (daca toti sunt promoteri)

NPS = Promoteri – Detractori

Postare automata produse pe Facebook

O noua functionalitate de automatizare marketing, care va poate castiga timp petrecut pentru a adauga continut pe pagina de Facebook:

postare automata produse cu format video sau slideshow pe pagina magazinului

Functia este disponibila tuturor clientilor, fara niciun ban in plus. Pentru a face posibil acest lucru, este nevoie de o mica integrare a contului vostru de Facebook, care dureaza aproximativ 5 minute.

Voi cat timp petreceti sa postati continut pe pagina de Facebook?

De vineri: Top produse “trolate” de pe emag

Faptul ca unii oameni au simtul umorului ne bucura pentru ca de cele mai multe ori ne ridica starea de spirit. Tot umbland pe internet, am pus cap la cap cele mai trolate produse de pe emag.ro

In sensul ca multi dintre noi au comentat sau au adaugat feedbackuri care mai de care mai glumete. Si nu poti sa treci prin lista de mai jos fara sa razi.

Daca mai cunoasteti si alte cazuri, lasati linkurile in comentarii si le vom adauga.

1 Televizor Sony la pret de garsoniera

Se cunosc preferintele romanilor pentru televizoare, mai ales daca au 4k, sunt cu tehnologie led si eventual smart.

O serie de comentarii care nu le-am putut prelua pe toate aici, de aceea va invitam sa le cititi singuri:

https://www.emag.ro/televizor-smart-android-led-sony-bravia-253-cm-100zd9-4k-ultra-hd-kd100zd9baep/pd/DFD1N2BBM/

2. Crema depilatoare Aloe Vera

Se pare ca nu toate produsele dedicate femeilor merg si la barbati. Dar merita incercat, mai ales cand altele nu le ai la indemana.

Citeste comentariul lui Miron Mihai aici:

https://www.emag.ro/crema-depilatoare-veet-aloe-vera-si-vitamina-e-pentru-piele-sensibila-100-ml-4053700288205/pd/DG19LBBBM/

3. Pelerina de tuns negru

Initial accesibil la adresa https://m.emag.ro/pelerina-de-tuns-negru-5a/pd/DGWXRKBBM/, a fost schimbat in Pelerina de tuns, neagra. Coincidenta (sau nu) face ca si modelul din poza sa fie … negru.

 

Poza am luat-o din cache-ul de pe internet, pentru ca intre timp a fost schimbata.

 

4. Brad natural de Craciun

Pretul era undeva la 13.000 lei. Da, poti cumpara chiar o masina de banii astia.

https://www.emag.ro/brad-natural-de-craciun-normandian-calitate-gold-9-10-m-nt900/pd/DF8MMMBBM/

5. Suport de genunchi… multifunctional

Focusul comentariilor a trecut de la meseriasi mult in zona domestica, mai ales catre sexul feminin.

https://www.emag.ro/suport-genunchi-1300003/pd/D9RTJ2BBM/

 

6. Bong din plastic. Verde

O singura metoda de utilizare, insa efectele pot fi diferite.

https://www.emag.ro/bong-din-plastic-4037/pd/DT6P82BBM/

 

Cunoasteti si alte produse asemanatoare? Spuneti-ne si noua sa radem.

Grupuri de discutii pentru magazinele online

O lista cu grupurile de discutii virtuale unde se intalnesc magazinele online:

Comert Electronic

Comert Electronic & Business

Comert Electronic Romania

Comert Online

Digital Marketing

Digital Marketing Romania

Ecommerce GoMag

Promotii magazine online

Joburi in Ecommerce

Grupuri de discutii specializate

Prestashop Romania

Magento Romania

Opencart Romania

Opencart Club Romania

WordPress Romania

Woocommerce Romania

Grupul Developerilor Romani

Curieri si Curierat

Site-uri utile pentru afacerile online

Ecompedia

Forum Softpedia

 

Noutati din iunie: 2200 de ore de lucru dedicate statisticilor

Am rescris integral codul din spatele statisticilor/rapoartelor si a interfatei care le afiseaza in platforma. Decizia a fost luata dupa o analiza a vechiului sistem care facea dificila creara de noi rapoarte in timp real.

Analizand  Rapoartele de timp pe care le avem cu echipa de developeri, a reiesit un total de 2200 de ore, incluzand scrierea codului, testarile si alte sarcini necesare pentru mai mult de 15 ingineri iscusiti.

Pentru clienti va fi doar o mica diferenta in afisarea rapoartelor:

Rapoarte Campanii

Toate campaniile arata similar, doar event-urile sunt diferite:

  • rapoartele de emailuri arata cate emailuri s-au Trimis, Deschis si Click;
  • campaniile onsite afiseaza event-urile de Afisarile, Click-urile si Submit (pentru formulare)
  • campaniile de Push sunt Livrate si Clicked

Campaniile de newsletter au de asemenea informatii extra legate de procesele de trimitere

Activitatea de emailing

Trimiterea emailurilor iti aduc profituri mai mari astfel încât acum știi ce se întâmplă într-o prezentare generală simplă disponibilă în secțiunea Rapoarte.

Rapoarte Ecommerce

Acum aveți atât cosuri asistate, cât și conversii, în fiecare zi.

Raportul catalog

Având noul motor în spatele sistemului de raportare ne permite să construim orice afișaj si orice altă metrică. În timp ce mai avem si altele pe lista, care urmează să fie construite în următoarele luni, sunteți mai mult decât bineveniți să ne trimiteți sugestiile dvs.