Cele mai frecvente greseli facute in email marketing

Secolul 21 este supranumit de către mulți „epoca marketingului”. Există o mulțime de tipuri de marketing, email marketingul fiind cel mai popular și unul dintre cele mai eficiente. În plus, comercianții consideră că e-mailul este unul dintre elementele cheie ale unui business, în special pentru ROI (Return of Investemnt) și pentru dezvoltarea unor relații durabile și benefice. Din acest motiv, segmentele personalizate și campaniile de e-mail marketing sunt importante pentru creșterea notorietății.

Lipsa optimizării pentru diferite platforme și dispozitive mobile.

Serviciile de poștă electronică precum Outlook, Gmail, Yahoo, dar și altele, afișează e-mailurile puțin diferit, atât pe desktop, cât și pe mobile. Trebuie să vă asigurați că totul arată perfect atunci când lansați campanie de email marketing. Ca să fiți siguri, trimiteți emailuri de test către diferite adrese și verificați-le de pe diferite dispozitive pentru a vă asigura că mesajul apare așa cum ar trebui.

Segmentarea și personalizarea nu sunt utilizate.

Segmentarea și personalizarea sunt două aspecte importante ale email marketingului. Folosite în mod corespunzător, acestea pot aduce un profit uriaș.

Așa cum probabil ați mai auzit, este o greșeală să trimiteți aceleași e-mailuri tuturor clienților.

Cea mai bună decizie pentru această problemă este segmentarea bazei de clienți după: prioritate, importanță, perspective, specific etc.

Segmentarea listei în funcție de industrie sau includerea unui nume în linia de subiect poate avea un impact enorm asupra acțiunilor ulterioare. Personalizarea merită din plin timpul investit.

Titlul mesajului este o înșelăciune, este neclar sau plictisitor.

Titlul unui email este primul lucru pe care îl vedem în mail box și este elementul cel mai important când vine vorba de rata de deschidere. De aceea este atât de important să alegem cu grijă un subiect care să atrage atenția cititorilor.

Testați diferite subiecte și analizați care dintre ele funcționează cel mai bine. În marketing, cheia succesului este testarea și analiza.

Conținutul este prea lung, iar timpul de citire este ridicat.

În zilele noastre, e-mailul primește doar câteva secunde de atenție, lăsând timp abonaților să privească doar câteva fotografii și să citească aproximativ 50 de cuvinte (maximum). Cu alte cuvinte, aveți doar câteva secunde pentru a atrage atenția cititorului.

Trimiterea e-mailurilor este prea frecventă sau rară.

În timp ce trimiterea prea multor emailuri nu duce întotdeauna la creșterea vânzărilor, trimiterea unui număr prea mic poate influența negativ rata de conversie. Astfel, cel mai bun mod de a decide care este numărul optim de emailuri trimise este și de această dată testarea.

S-ar putea să observați că unele grupuri de abonați preferă e-mailuri la frecvențe diferite față de alte grupuri. În acest caz, vă puteți adapta volumul de expediere pentru fiecare segment în consecință.

O altă bună practică este să oferiți abonaților posibilitatea de a alege cât de des ar dori să primească emailuri de la dumneavoastră folosindu-vă de sondaje.

Nu analizăm rapoartele campaniilor.

Urmărirea rapoartelor vă poate ajuta să configurați și să îmbunătățiți viitoarele campanii de email marketing.

Trebuie să fim atenți la valori precum procentajul de e-mailuri deschise sau numărul de click-uri, factori care vă pot ajuta la optimizarea email marketingului. Cu cât rata de deschidere și de click este mai mare, cu atât este mai probabil ca o anumită campanie și un anumit conținut să fie de interes mai mare pentru abonații dumneavoastră.

 

Vrei sa faci parte dintre cei mai buni marketeri abonati la noutatile InboxTarget?

Sunt de acord cu Termenii si conditiile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *