Cum faci 100.000ron prin automatizare marketing, cu echipa mica? [Studiu de caz: Feroshop.ro]

Feroshop.ro lucreaza cu multi distribuitori si are pe stoc peste 5000 de produse. Este destul de greu sa gestionezi campaniile de marketing pentru fiecare categorie sau sa cobori la nivel de grupuri de produse. Mai ales cand ai o echipa de marketing mica, comenzile vin si ai multe lucruri de care trebuie sa te ocupi.

Chiar daca domeniul este mai putin “trendy” decat hainele si cartile online, este un domeniu bun care se bucura de un interes in crestere.

Rezultate efective utilizare InboxTarget

Am colaborat cu Feroshop incepand din anul 2015. Unul dintre clientii cu care lucram cu placere, au venit mereu cu idei noi, au descoperit micile probleme de-a lungul timpului si alaturi de care am imbunatatit serviciul.

Rezultatele colaborarii noastre sunt rezumate mai jos. Perioada pentru care sunt afisate urmatoarele date este de cateva luni, pentru a nu expune date private ale Feroshop. Concluziile relevante:

  • rata mai mare de conversie/valoarea medie a comenzii pentru vizitatorii care interactioneaza cu InboxTarget
  • Automatizarile au necesitat maxim 1-2 ore pe saptamana diverse verificari si imbunatatiri.

Rata de conversie

2.5%
Vizitatori asistati InboxTarget
1.6%
Medie site

Vanzari Nete

102.500ron
Vanzari asistate InboxTarget
407.000ron
Vanzari total (perioada selectata)

Valoarea medie a comenzii

271ron
Medie vanzare InboxTarget
232ron
Medie site

 

 

Mihai, Feroshop.ro: Colaborarea cu InboxTarget este una dintre cele mai bune, nu numai din punctul de vedere al rezultatelor extraordinare, ci si din prisma faptului ca orice nelamurire sau cerinta am avut a fost rezolvata cu ajutorul platformei lor. Nu exista scenariu oricat de avansat pe care sa nu il poti crea in platforma. De la newslettere automate cu recomandari de produse, la recuperare cosuri abandonate, notificari push si mai nou postari pe Facebook.
De la bun inceput, integrarea a fost foarte usoara. Initial foloseam platforma ContentSpeed si chiar daca nu ne-au oferit suport pentru integrare, cei de la InboxTarget au reusit sa o faca. Acum, de cand folosim platforma PrestaShop, integrarea se face printr-un modul foarte intuitiv.
Cele 20+ Scenarii sunt foarte utile pentru incepatori. Ele acopera toate necesitatile de email marketing de care are nevoie orice magazin on-line. Dupa ce te obisnuiesti cu platforma si incepi sa intriin targetare avansata si alte detalii poti ajunge la rezultatele noastre, 25% din conversii sunt asistate de catre InboxTarget.

Functionalitati Folosite

Colectare emailuri/Crestere baza de date

  • Colectare email la intentia de iesire din site
  • Colectare email vizitatori noi

Automatizare Emailuri

  • Campaniile de Welcome cu cod reducere generat automat
  • Campaniile de recuperare cos/checkout
  • Newslettere automate saptamanale

Automatizare Notificari PUSH

  • Recuperare cos abandonat
  • Campanie recurenta segmente speciale clienti

Colectare date

  • Chestionar post-cumparatura
  • Chestionar clienti din segmente speciale

Despre Feroshop.ro

Feroshop este un magazin online lansat in 2011, dedicat accesoriilor de mobila.

In prezent platforma tehnica online folosita este Prestashop, customizata pentru a indeplini cerintele colaborarii cu diversi furnizori si servicii. Integrarea Prestashop cu InboxTarget se face foarte usor, printr-un modul care are grija de toata sincronizarea datelor.

Exista si magazin fizic, sub forma a mai multe puncte de lucru cu numele Teonic. Puteti citi mai multe pe site-ul http://www.teonic.ro.

 

Vreu sa iti automatizam vanzarile sa faci bani si retargeting adevarat? Ia legatura cu noi

Vrei sa faci parte dintre cei mai buni marketeri abonati la noutatile InboxTarget?

Sunt de acord cu Termenii si conditiile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *