D’ale GDPR-ului in platform InboxTarget

Am fost gata cu modificarile tehnice necesare cu ceva timp inainte de 25 mai (cand a intrat in vigoare noul regulament privind protectia datelor personale).

Daca nu ai pachetul de Asistent Marketing de la noi, si iti gestionezi singur campaniile, atunci iti detaliem mai jos toate modificarile

Cateva linkuri utile din trecut:

  • https://inboxtarget.ro/cum-implementezi-efectiv-gdpr-pe-magazinul-tau/
  • https://inboxtarget.ro/static/gdpr.html
  • https://inboxtarget.ro/blog/pasi-efectivi-implementare-gdpr/

Pagina de confidentialitate si termeni si conditii:

In My account->Profile in sectiunea info iti introduci linkurile catre paginile Politica de Confidentialitate si Termeni si Conditii

Aceste linkuri vor aparea automat in interactiuni alaturi de bifa de consimtamant:

Obtinerea consimtamantului:

Pe langa bifele de obtinerea consimtamantului la abonare pe care l-am adaugat in interactiunile de abonare la newsletter, a fost adaugat si in pagina de abonare in cont.

In Account-> Settings afisezi sau nu bifa de consimtamant pe pagina de abonare:

http://pages.inboxtarget.ro/inboxtarget.ro/subscribe (la fiecare cont este alta) va aparea precum:

Pastrarea abonatilor care au confirmat din nou abonarea:

In conturile clientilor au fost create campaniile de newslettere prin care utilizatorii au putut confirma printr-un singur click faptul ca doresc sa ramana abonati:

Pentru ca sistemul nostru suporta tagurile adaugate pe user (fiecare user poate avea unul sau mai multe taguri), butonul din email atasa tagul GDPR pe userul care a dat click.

Apoi, folosind segmentarea se puteau exclude toti cei care nu aveau acest tag atasat.

Stergerea unui utilizator si exportul datelor personale

In cazul in care unul dintre abonati doreste sa fie sters din sistem, acest lucru se poate face din pagina sa de profil. La fel si exportul datele avute despre acel utilizator:

Cautati userul dupa adresa de email si dat click pe adresa lui de email:

Mai multe detalii gasiti in articolul de aici.

In acelasi articol gasiti si procedura necesara prin care utilizatorii care nu si-au dat acordul sa fie urmariti sa poata fi exclusi.

 

Vrei sa faci parte dintre cei mai buni marketeri abonati la noutatile InboxTarget?

Sunt de acord cu Termenii si conditiile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *