Segmentare avansata utilizatori

Prin InboxTarget poti face segmentare avansata a utilizatorilor tai. Atat la nivel individual cat si extragerea de grupuri de utilizatori.

Fiind cea mai importanta functionalitate a produsului nostru, aceasta segmentare este intotdeauna imbunatatita. Te rugam sa revii sau sa te abonezi la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu schimbarile.

Conditiile de segmentare sunt dupa cum urmeaza:

  • Atribute useri (proprietati individuale atasate fiecaruia). De exemplu: localitate, sex
  • Activitate in site, in timpul sesiunii curente
  • Activitate trecuta, evenimente transmise catre InboxTarget.

 

Posibilitatea de segmentare este disponibila la crearea fiecarei campanii, sau a segmentului de useri.

Segmentare campanii emailing

Segmentare useri in functie de atribute

Screen Shot 2015-11-17 at 13.34.43

Segmentare useri in functie de activitatea trecuta

Screen Shot 2015-11-17 at 13.34.34

Segmentare campanii interactiuni

Parametrii de segmentare interactiuni sunt grupati in cateva sectiuni:

  • UTM params si campanii¬†InboxTarget
  • Sursa trafic si pagina de intrare in site
  • Ecommerce
  • Evenimente InboxTarget
  • Comportament site
  • Atribute vizitator
  • Tehnologii folosite

Screen Shot 2015-11-17 at 13.33.04

Interfata de segmentare permite folosirea a mai multor conditii simultan. In momentul in care toate conditiile campaniei sunt indeplinite, aceasta este afisata utilizatorilor.

Vezi mai multe despre campaniile de interactiuni.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave A Comment?