Cum construim o segmentare a utilizatorilor?

Ce reprezintă segmentarea utilizatorilor?

Segmentarea utilizatorilor este practica de a împărți o bază de utilizatori în grupuri de persoane care sunt similare în moduri specifice, relevante pentru marketing, cum ar fi vârsta, sexul, interesele și obiceiurile. Segmentarea utilizatorilor sau a clienților, numită și segmentarea consumatorilor sau segmentarea clientului, include:

Citeste mai mult “Cum construim o segmentare a utilizatorilor?”

De ce email marketingul este mai eficient decat social media marketingul?

Și în 2018 social media rămâne o unealtă importantă pentru marketingul online. O strategie bine pusă la punct poate genera adevărate dezbateri și poate face mult mai ușor o legătură afacere – audiență.

Cu toate acestea, conform studiitor în domeniu, e-mail marketingul este de 20 de ori mai eficient decât social media, chiar dacă e-mailurile sunt predispuse să fie respinse, eliminate sau ignorate în întregime. Campaniile de e-mail marketing sunt mai eficiente în atragerea publicului și în retenția acestuia, 17% dintre cei care au făcut deja o comandă plasează și alte comenzi.

Citeste mai mult “De ce email marketingul este mai eficient decat social media marketingul?”

Ce este testarea A/B si cum poate ajuta aceasta afacerea ta?

Testarea A / B este o modalitate excelentă cu ajutorul căreia poți să compari tool-uri sau strategii de marketing online pentru a vedea care aduce rezultate mai bune afacerii tale.

Este o modalitate rentabilă de a testa totul, de la pagini web, la campaniile de e-mail, una împotriva celeilalte, pentru a obține cea mai bună rentabilitate a investiției. Folosind această metodă, veți obține numerele și statisticile pentru a vedea ce trebuie schimbat, ajustat sau lăsat singur.

Citeste mai mult “Ce este testarea A/B si cum poate ajuta aceasta afacerea ta?”

Cele mai frecvente greseli facute in email marketing

Secolul 21 este supranumit de către mulți „epoca marketingului”. Există o mulțime de tipuri de marketing, email marketingul fiind cel mai popular și unul dintre cele mai eficiente. În plus, comercianții consideră că e-mailul este unul dintre elementele cheie ale unui business, în special pentru ROI (Return of Investemnt) și pentru dezvoltarea unor relații durabile și benefice. Din acest motiv, segmentele personalizate și campaniile de e-mail marketing sunt importante pentru creșterea notorietății.

Citeste mai mult “Cele mai frecvente greseli facute in email marketing”

Crește retenția clienților tăi cu Push Notifications

Înainte de toate vreau să te întreb ceva: în viața de zi cu zi vrei să îți schimbi prietenii o dată pe săptămână sau vrei să păstrezi alături de tine o echipă loială care să fie de nedespărțit?

La fel ca în viață, companiile au abordări diferite pentru construirea relațiilor cu clienții. Unele dintre ele își concentrează toate eforturile și resursele asupra găsirii de noi clienți, iar unii preferă să se pună accent pe păstrarea celor deja existenți.

Acum, aș vrea să ne îndreptăm atenția mai mult spre reținerea clienților și despre modul în care putem utiliza notificările de tip push (Push Notifications) pentru a păstra clienții actuali într-un mod cât mai eficient și mai puțin costisitor.

Citeste mai mult “Crește retenția clienților tăi cu Push Notifications”

Ce este NPS? Definitie Net Promoter Score

Net Promoter Score, sau mai scurt NPS, masoara experienta utilizatorilor in contact cu un business. Calculul si utilizarea lui in decizii de business sta la baza cresterii sau scaderii afacerilor din aproape orice mediu de activitate.

Formula de calcul NPS

NPS se calculeaza pe baza raspunsului la o singura intrebare, folosind o scala de la 0 la 10: Cat de probabil este sa ne recomanzi unui prieten sau cunostinte?

Raspunsurile se vor incadra in 3 grupe:

  • Promoterii (raspunsurile 9-10) reprezinta sustinatorii loiali care vor continua sa cumpere de la tine si te vor promova si catre cunostinte.
  • Pasivii (raspunsurile 7-8) sunt multumiti dar nu sunt entuziasti/sustinatori ai afacerii si pot fi usor atrasi de competitie.
  • Detractorii (raspunsurile 0-6) reprezinta clientii nemultumiti care iti pot deteriora reputatia si imaginea si iti pot impiedica cresterea prin word-of-mouth negativ.

Scazand procentul Detractorilor din cel al Promoterilor vom afla Net Promoter Score, ce poate fi in intervalul -100 (daca toti sunt detractori) pana la 100 (daca toti sunt promoteri)

NPS = Promoteri – Detractori