Rezultate “Feedback BlackFriday 2015”

Conform chestionarului inceput dupa BlackFriday 2015, avem urmatoarele rezultate de la 25 raspunsuri centralizate.

Ati organizat BlackFriday?

Mai mult de 3 sferturi din magazinele respondente a ales sa se implice in organizarea evenimentului de reduceri.

 

Care a fost media reducerilor oferite clientilor?

Se pare ca preturile au scazut in procente realiste, de pana in 40%.

 

Care a fost volumul de comenzi comparativ cu o zi normala?

Desi e greu de comparat cu o medie de comenzi a unei zi normale (difera mult in functie de perioada anului), au fost la egalitate raspunsurile de 2 si de 3 ori.

 

Sunteti multumiti de rezultate?

Dintre cei care au organizat in 2015 BlackFriday, 20 s-au declarat multumiti de rezultate.

 

Veti mai organiza la anul?

Numarul celor ce vor organiza si in 2016 este mai mare decat al celor de la intrebarea anterioara, ceea ce inseamna ca unii au invatat din experienta de anul trecut pentru a imbunatati rezultatele.

 

Ce s-ar putea imbunatati pentru a vinde mai mult?

Fiind vorba de raspunsuri libere, cel mai bine este sa analizati singuri ce s-a completat in formular.

 

Care au fost cele mai bune surse de trafic/conversie?

Primele doua surse de conversie principale pentru BlackFriday-ul din 2015 se pare ca au fost SEO si Email Marketing, surse care se regasesc si in topul generalist.

 

Mai jos rezultatele complete. Daca doriti sa mai completati puteti accesa linkul Formular BlackFriday 2015

Vom updata acest post in functie de numarul nou de raspunsuri:

 

screencapture-docs-google-com-forms-d-1PMptC41RqjHi7gZCxcwNmPXcVSZ78kbsfrbmygm5IeM-edit-1451683374921

 

Multumim si va asteptam cu BlackFriday 2016.

Cum alegi un provider bun de emailing?

Toti trimitem emailuri. Newslettere, tranzactionale sau tot felul de triggere personalizate. Probabil ai trecut de cateva ori prin alegerea unui astfel serviciu.

Cateva lucruri de tinut minte cand alegi un astfel de provider:

  • Viteza de trimitere. Degeaba ti le trimite intr-o zi daca tu vrei sa anunti o oferta care incepe in 30 de minute. Aici totul tine de infrastructura si un serviciu dedicat va fi mereu in avantaj.
  • Expertiza.  Sigur o sa ai nevoie de suport cand din greseala poate ajungi in black-list sau nu stii cum sa faci o campanie A/B testing
  • Management abonati. Este foarte important sa poti sa salvezi noile adrese de email in liste diferite, sa fie scosi din lista de trimitere in momentul dezabonarii sau sa ii adaugi pe cei noi.
  • API. Foarte util sa poti gestiona extern resursele necesare trimiterii de campanii sau managementul userilor
  • Respectarea legilor SPAM. Ai grija si fii mereu la curent cu legile tarii in care trimiti. Permite mereu userilor sa se dezaboneze usor si respecta-le decizia.
  • Design. Nu intotdeauna ai la dispozitie un programator HTML sa iti codeze corect template-urile. Providerul tau ofera un editor vizual in care iti poti administra singur continutul campaniilor?
  • Raportare. Foarte important sa stii ce se intampla in urma trimiterilor. Rata de click,  rata de retentie, rata de conversie din email, toate aceste si inca multe altele sunt importante sa fie oferite de serviciul de emailing ales.

Cum este descris si la noi in site, trimiterile de emailuri prin InboxTarget sunt gestionate de Mailchimp/Mandrill. Astfel ai acces la cei mai buni, fara sa ai nevoie de oameni cu experienta in domeniu.

Inca o regula, pe care o sugeram tuturor clientilor nostri. Fereste-te de firme care fac SPAM, sau care ofera baze de date spre cumparare sau inchiriere. Lucrand cu o astfel de firma, si userii tai vor ajunge sa primeasca emailuri nedorite si iti vei pierde credibilitatea.

 

Ce provider de emailuri folosesti?

Cum iti cresti baza de adresa de emailuri?

Este inutil sa iti repetam ca vrei sa colectezi mai multe adrese de email. In plus aceasta se degradeaza in timp si trebuie improspatata. Utilizatorii isi schimba adresa de email, se dezaboneaza sau diverse alte motive pentru care nu mai merita sa le trimiti emailuri.

O lista cu 10 modalitati de colectare de emailuri:

  1. Creeaza pagini speciale de colectare. (poti oferi chiar ceva gratuit, sau pur si simplu oferi doar un formular de abonare: introducere adresa, nume si localitate)
  2. Creaza campanii Facebook/Adwords speciale pentru aceste pagini
  3. Afiseaza colectoare de emailuri de gen popup sau widget lateral, care apar in functie de actiunile userilor
  4. Strange mai multe emailuri la intentia de iesire din pagina. Poti oferi un voucher, transport gratuit sau un produs cadou.
  5. Daca ai magazine offline, strange adrese de email si de acolo. Doar sunt cu siguranta interesati de oferta ta.
  6. Ofera o informatie, un ghid gratuit. Pentru download, inainte sau dupa, cere informatiile de contact
  7. Strange adrese de emailuri din comentarii si reviewuri. Intreaba-i daca vor sa se aboneze la newsletter
  8. Porneste un concurs. Asigura-te ca oferi ceva relevant care sa atraga fix targetul de care ai nevoie.
  9. A/B test orice campanie pe care o faci. Astfel cresti inclusiv rata de conversie la colectare emailuri
  10. Strange emailuri in alte canale: direct in Facebook, sau folosind Twitter cards.

 

Folosesti si alte metode de colectare emailuri? Spune-ne si noua in comentarii:

Ce inseamna retargeting?

Cu totii am auzit de retarget, remarketing si termeni asemanatori: Google remarketing, remarketing prin Facebook Ads si tot asa. Dar ce inseamna mai exact toti acesti termeni?

Ce inseamna de fapt Retargeting?

Retargeting este varianta scurta de la retargeting comportamental. Acesta este o forma de advertising online targetat catre consumatori, carora li se afiseaza mesaje in functie de actiunile lor pe internet, in situatii in care aceste actiuni nu s-au finalizat cu o cumparatura.

Citeste mai mult “Ce inseamna retargeting?”