Diferenta dintre InboxTarget si un CRM pentru ecommerce

Primim destul de des intrebarea daca solutia InboxTarget functioneaza ca si un CRM. Intr-o definitie generica CRM inseamna administrarea relatiei cu clientii.

Clientii pot fi de multe feluri (si nu ne referim la barbati/femei) ci mai ales daca sunt alte businessuri sau persoane fizice, apoi nr celor care ne adresam si tot asa.

Asemanarea dintre InboxTarget si un CRM este ca ambele se focuseaza spre vanzarea si pastrarea pe termen lung a relatiei cu acestia. La nivel detaliat, ca si functionalitati, sunt asemanatoare: poti vedea profilul unui clienti, il poti edita sau poti sa ii contactezi. (actiunile necesare pentru aceste lucruri pot diferi fata de cele dintr-un crm dedicat).

Diferentele sunt mult mai multe. Faptul ca ne dedicam magazinelor online, si implicit numarului mai mare de clienti ai lor (comparativ cu un CRM) determina niste schimbari in cum se fac lucrurile.

Segmentarea utilizatorilor, comunicarea cu acestia si crearea de continut personalizat difera mult mai mult. CRM-urile sunt construite pentru comunicarea one-to-one (manuala) pe cand InboxTarget se adreseaza tot one-to-one, raportandu-ne la segmentul din care face parte utilizatorul (de exemplu interesat de categorii Rochii Negre).

Alte detalii de genul: la un CRM nu ai nevoie de o pagina de dezabonare si nici de posibilitatea adaugarii de produse in Newlsetter automat. Pe cand InboxTarget iti ofera acest lucru printr-o modalitate cat mai simpla manuala, sau automata.

Cum se folosesc fiecare

Ca magazin cu un numar limitat de clienti, accesibil in a fi administrati manual, se poate folosi un CRM clasic.

In cazul in care va adresati la cel putin 500-1000 de clienti, InboxTarget poate fi solutia perfecta. Scapati de taskuri manuale de contactare a fiecarui client si lucruri care necesita timp, si se pot face automat.