Segmentare utilizatori

Probabil cea mai avansata unealta de segmentare din piata. Peste 300 de conditii de segmentare, atribute, taguri si actiuni. De exemplu: cati au cumparat rochii rosii inainte de anul nou, cu pret peste 100lei. Apoi trimite-le un email sau o notificare Push.

Cresti rata de conversie

O campanie catre un grup de useri aduce de pana la 2 ori mai bune rezultate. Fie ca vorbim de campanii de email, campanii onsite sau recomandari de produse, foloseste metode de testare A/B pentru maximizare rezultate.

Atribute de profil

Trimiti campanii pentru anumite grupuri in functie de varsta, locatie sau sex? E un lucru bun, probabil ai observat imbuntatiri ale rezultatelor. Foloseste atributele noastre dinamice: ultima vizita in site, valoare ultima cumparatura, sau total cumparaturi calculate automate.

Istoric Activitate

Comportamentul determina interesele, asa ca aceste informatii pentru segmentare avansata. Adauga conditii acestor evenimente si extrage grupuri mici pe care le poti targeta extrem de eficient. Exemplu: Useri din Bucuresti care au adaugat in cos Imprimante Canon de peste 300lei in ultimele 7 zile.

Segmentare onsite

Vizitator nou sau care a revenit? Desktop, mobil sau tableta? Valoarea cosului peste 200lei? Este deja client? Combina peste 40 de conditii de segmentare si afiseaza mesajele fix cui trebuie, la momentul potrivit. Aceasta segmentare este disponibila pentru personalizare web.

Evolutie segment

Probabil o functionalitate unica, poti determina evolutia oricarui segment timp. Sistemul calculeaza automat si salveaza numarul userilor oricarui grup dinamic.

Cum poate segmentarea sa iti creasca rata de conversie?

Esti gata sa iti cresti afacerea?

INREGISTREAZA-TE GRATUIT

DA, normal ca vreau