[Infografic] Cum se trimite un newsletter personalizat in 8 pasi

Ce presupune trimiterea unui newsletter

Un newsletter inseamna mai mult decat clickul de “Trimite acum”. Pe scurt iti prezentam pasii facuti de sistemul nostru ca sa permita trimiterea de emailuri personalizate catre clientii tai.

  1. Prima data creezi campania in aplicatia noastra
  2. Continutul este convertit automat intr-un format capabil sa fie personalizat
  3. In momentul trimiterii selectam userii care respecta conditiile si actiunile de segmentare
  4. Eliminam userii care nu mai pot primi emailuri, datorita unor limite
  5. Lista care ramana este impartita egal in parti mici pentru procesare
  6. Un robot preia fiecare email:
    1. alege varianta de trimitere (pentru campaniile A/B test)
    2. inlocuieste tagurile userului respectiv
    3. calculeaza si include in continut produsele recomandate
    4. adauga parametrii UTM, tracking pentru fiecare link
  7. Alt robot trimite emailul catre ESP, incercand de pana la 3 ori in caz de eroare
  8. Evenimentele legate de email (trimitere, deschidere, click, spam, bounce) sunt primite si afisate in dashboard in real-time.

Cum ti se par acesti pasi de trimitere newsletter personalizat?

Vrei sa faci parte dintre cei mai buni marketeri abonati la noutatile InboxTarget?

Sunt de acord cu Termenii si conditiile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *