25 de reguli esentiale pentru campaniile tale de email marketing

Fiecare advertiser are strategii si modalitati de abordare diferite, indiferent de canalul de marketing folosit, dar exista si un mic set de reguli pe care fiecare dintre ei trebuie sa il respecte daca vor sa obtina rezultate bune. De la acest set de reguli mai departe tine doar de imaginatia fiecaruia.

Iata care sunt cele 25 de reguli esentiale pentru e-mail marketing identificate de noi:  

Citeste mai mult “25 de reguli esentiale pentru campaniile tale de email marketing”

Ce se intampla cu comenzile anulate?

Exista cazuri in care in rapoarte observati conversii asistate din comenzi care ulterior au fost anulate.

Inboxtarget nu primeste comenzile anulate , mai ales anularile care s-au facut telefonic sau pe email.

Daca sunt foarte dese aceste situatii atunci contactati-ne pentru a clarifica situatia.

Noutati Martie

In Martie am adus urmatoarele imbunatatiri:

Taguri Useri – poti adauga dar si elimina tagurile unui user. Pentru a le sterge, adauga – in fata tagului.

Campanii Interactiuni – am imbunatatit mare parte din HTML pentru a fi afisat corect pe cat mai multe dispozitive.

Countdown Animat – creeaza urgenta si convinge mai usor clientii tai sa cumpere incluzand un countdown animat in emailuri sau pe site

Leave Intent – Un nou trigger (diferit de Exit Trigger) care apare atunci cand vizitatorii tai parasesc sitului.

Feedback la facturi – Toti clientii nostri pot lasa feedback atunci cand primesc factura pentru serviciile din luna respectiva

Newslettere – Am prioritizat trimiterea newsletterelor si dispus mai multe servere sa se ocupa in paralel de acestea

 

In plus, comisionul maxim pentru cei care aleg plata pe comision este 4% in loc de 5%. Asta inseamna o reducere a costurilor solutiei de automatizare marketing cu 20%.

Cum construim o segmentare a utilizatorilor?

Ce reprezintă segmentarea utilizatorilor?

Segmentarea utilizatorilor este practica de a împărți o bază de utilizatori în grupuri de persoane care sunt similare în moduri specifice, relevante pentru marketing, cum ar fi vârsta, sexul, interesele și obiceiurile. Segmentarea utilizatorilor sau a clienților, numită și segmentarea consumatorilor sau segmentarea clientului, include:

Citeste mai mult “Cum construim o segmentare a utilizatorilor?”

De ce email marketingul este mai eficient decat social media marketingul?

Și în 2018 social media rămâne o unealtă importantă pentru marketingul online. O strategie bine pusă la punct poate genera adevărate dezbateri și poate face mult mai ușor o legătură afacere – audiență.

Cu toate acestea, conform studiitor în domeniu, e-mail marketingul este de 20 de ori mai eficient decât social media, chiar dacă e-mailurile sunt predispuse să fie respinse, eliminate sau ignorate în întregime. Campaniile de e-mail marketing sunt mai eficiente în atragerea publicului și în retenția acestuia, 17% dintre cei care au făcut deja o comandă plasează și alte comenzi.

Citeste mai mult “De ce email marketingul este mai eficient decat social media marketingul?”