Infografic – Calendar de Marketing 2018

Inca este Ianuarie si iti poti planifica campaniile de marketing pana la sfarsit 2018. Astfel vei fi pregatit din timp cu toate materialele necesare si poti sta relaxat.

In plus daca totul este pregatit poti sa te folosesti si de toate celelalte oportunitati care vor mai aparea de-a lungul anului.

Calendarul de Marketing 2018 GRATUIT

Avem infograficul mai jos cu o mica parte din evenimentele mai importante de-a lungul acestui an.

Vezi si mai detaliat calendarul de marketing complet .

 

Citeste mai mult “Infografic – Calendar de Marketing 2018”

Cum creezi un sistem performant de generare Leaduri

Un sistem performant de Lead Generation te invata Cum setezi corect Email Collector, TagManager, Analytics + Remarketing.

Iti vrem adresa de email, numarul de telefon sau alte date de contact ca dupa sa te transformam cumva in client.  Uneori nici nu urmam un ciclu de vanzare pas cu pas, astfel incat sa te convingem ca iti aducem solutii la problemele tale. Dar macar adresa de email sa ti-o luam. Ca am citit eu in 100 de articole ca asa e bine.

 

Citeste mai mult “Cum creezi un sistem performant de generare Leaduri”

Testeaza Solutii Externe de Email cu un A/B test.

Ce provider de email folosesti? Trimiti de pe propriile servere sau folosesti un serviciu platit? Newsman, Sendgrid, Amazon…. ?

Daca utilizezi un serviciu de trimitere email extern, cel mai probabil acestia si-au creat propriul ESP sau au construit pe baza unuia din cele publice. (ca cele de mai jos)

Multe dintre aceste servicii iti permit integrarea prin API-uri sau poti trimite emailuri folosind o conexiune de tip SMTP. Cateva exemple:

Citeste mai mult “Testeaza Solutii Externe de Email cu un A/B test.”

Ce este retargeting si de ce sa il folosim?

Retargeting este o tactica de marketing ce aduce in atentia consumatorului un mesaj legat de produse sau servicii cu care a avut contact anterior.

Dupa cum stim procesul de cumparare (atat online cat si offline) are mai multi pasi. Pe tot acest parcurs, clientul interactioneaza o data sau de mai multe ori cu situl tau. Dar exista si momente in care este plecat, iar atunci te intereseaza sa il aduci inapoi.

Citeste mai mult “Ce este retargeting si de ce sa il folosim?”

50+ magazine online cadouri. Multe si faine.

Poti cumpara cadouri online din foarte multe magazine. Asa ca ne-am gandit sa facem o lista cu cele mai sexy magazine online de cadouri. Atat magazinele cat si produsele se pot incadra aici.

Dupa BlackFriday vine Mos Nicolae, Craciunul si Anul Nou. Fiecare dintre acestea poate fi un motiv sa oferi cadouri celor dragi, asa ca hai sa vedem de unde le cumparam.

Citeste mai mult “50+ magazine online cadouri. Multe si faine.”

Chestionarele sunt aici. Update noiembrie

Ne-am obisnuit abonatii cu update-urile lunare privind noile functionalitati sau imbunatatirile celor existente. La fel facem si pentru noiembrie:

Chestionarele cresc in importanta

Avem sondaje ce sunt afisate site inca de acum un an. Insa daca doreai sa trimiti un chestionar pe email sau sa ii dai share pe facebook nu aveai cum.
Acum poti!

Noile campanii de tip chestionar vin la pachet cu un url public ce poate fi distribuit catre audienta ta.

Citeste mai mult “Chestionarele sunt aici. Update noiembrie”

6 campanii de email cu cele mai mari vanzari

Iti prezentam cele mai performante  campanii de email pe care trebuie sa le folosesti pentru afacearea ta in e-commerce. Daca nu stii cum sa le creezi contacteaza-ne sau fa-ti un cont gratuit.  Nu exita o anumita ordine in care trebuie sa creezi campaniile , deoarece rezultatele sunt diferite in functie de fiecare magazin online, industrie sau target.

Ce mai buna campanie #1: Campania de  Recuperare coș abandonat

Citeste mai mult “6 campanii de email cu cele mai mari vanzari”

6 motive sa iti instalezi o tableta de feedback ca la H&M

Cel mai probabil o parte dintre voi care sunteti clienti H&M ati observat tabletele pentru feedback instalate in magazine.

Ei bine, aceasta companie vrea sa isi imbunatateasca serviciile apeland la parerea celor care le trec pragul magazinelor. Fie ca esti sau nu client ai posibilitatea sa lasi o parere despre ce s-ar putea imbunatati legat de produsele si serviciile lor.

Poti avea o astfel de tableta prin serviciul Offline de la InboxTarget. Dar hai sa vedem intai avantajele.

Cum arata tableta pentru feedback de la H&M

6 avantaje pentru a cere feedback vizitatorilor

H&M deja este cu un pas in fata competitiei, avand deja avantajele aduse de instalarea suporturilor cu tableta pentru feedback:

  • valorifica traficul care oricum nu cumpara (in offline “rata de conversie” este intre 10 si 50%)
  • este cea mai exacta metoda pentru masurarea satisfactiei clientilor
  • aduce informatii valoroase pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite;
  • ajuta la cresterea ratei de retentie a clientilor;
  • feedbackul oferit genereaza recomandari care se pot traduce in mai multe vanzari
  • poate fi folosita pentru identificarea celor mai dedicati clienti, si anume a influentatorilor.

Ce mai poti instala pe tableta?

O parte din clientii nostrii cu care am discutat despre instalarea acestor tableta ne-au dat feedback la randul lor. Asa am ajuns la oferirea a 6 aplicatii predefinite ce se pot instala pe tableta:

  1. Solutie de feedback (cu intrebari editabile, de mai multe tipuri)
  2. Abonare la newsletter
  3. Abonare la notificari PUSH
  4. Inregistrare ca membru al retelei (daca exista un astfel de program)
  5. Concursuri pentru strangerea de lead-uri
  6. Prezinta cataloage de produse sau video-uri

Vrei o tableta ca la H&M?

Daca ai deja o prezenta fizica offline, unde vinzi, iti poti creste notorietatea, vanzarile si imbunatati afacerea apeland la serviciul marketing offline al InboxTarget. Oferim cateva modele de standuri si in plus avem si posibilitatea instalarii mai multor aplicatii, cele descrise mai sus.

Citeste mai mult despre serviciul de automatizare marketing cu integrare offline.

InboxTarget este probabil cea mai completa solutie de Automatizare Marketing si singura care ofera integrare nativa cu partea de offline. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta.