5 motive sa renunti la retargeting

Probabil stii deja despre retargeting. Exista solutii dedicate de retargeting, unele limitate in ceea ce inseamna personalizarea/customizarea campaniilor iar altele prea scumpe, pe care nu ti le poti permite.

Mai jos o sa iti prezentam 5 motive pentru care o sa renunti la retargeting.

Retargeting reprezinta actiunea de a te reconecta cu clientii sau vizitatorii sitului tau printr-un canal de marketing pe care acestia sunt prezenti sau il folosesc:

  • email sau notificari push (daca le-ai obtinut permisiunea)
  • facebook ads sau google adwords
  • SMS

Practic obiectivul retargeting este sa iti aduca inapoi traficul pierdut, si sa il determine sa cumpere. Dar ce faci cand rezultatele nu sunt cele pe care ti le doresti? Sau cand poti obtine mai mult de la o alta solutie?

1 Ti se suprascrie sursa traficului

Unele solutii de retargeting suprascriu sursa originala din care a venit userul pentru a-si atribui singuri meritele. Practic platesti reclama pe facebook, si nici in analytics, nici in sistemul facebook nu vei stii ca acea conversie provine de acolo. Probabil cel mai important motiv, nu accepta o solutie care iti suprascrie sursa originala a traficului.

2 Ai numar limitat de campanii de tip scenariu care pot rula

Poti trimite un cos abandonat doar catre cei care au abandonat produse cu brandul X? Poti trimite un email celor care au cumparat de 5 ori in ultimele 3 luni? Daca nu poti, e momentul sa renunti la retargeting

3. Nu ai suficiente tipuri de campanii

Stii care sunt motivele de dezabonare de la newsletter? Sau de ce se opresc oamenii si nu finalizeaza checkoutul? Ai putea intreba userii dar n-ai cum… alt motiv sa renunti la retargeting.

4. Nu primesti consultanta

Nu gratuit, dar daca ai nevoie de cateva raspunsuri, te poate ajuta solutia de retargeting actuala? Au oameni pregatiti care sa iti inteleaga business-ul sau nevoile? Sau trebuie sa aduci oameni din exterior, si sa ii platesti intai sa inteleaga despre ce e vorba?

5. Metoda de pret este inflexibila

Vrei sa platesti pe volumul de trafic dar ti se cere comision din vanzari? (alea asistate incorect de la pasul 1). Sau vrei sa platesti comision si nu poti pentru ca ti se cere sa platesti pe numarul adreselor de email? Atunci renunta la solutia actuala de retargeting, si cauta ceva mai flexibil.

 

Daca ti-am dat suficiente motive sa renunta la solutia actuala de retargeting, ia legatura cu cineva de la noi. Daca mai stii si alte motive, te invitam sa ne lasi un comentariu mai jos.

Aveam cea mai urata solutie de retargeting. Dar are un produs extraordinar in spate si suntem foarte flexibili. Vrei sa ne incerci? Ia legatura cu noi.

 

6 campanii de email cu cele mai mari vanzari

Iti prezentam cele mai performante  campanii de email pe care trebuie sa le folosesti pentru afacearea ta in e-commerce. Daca nu stii cum sa le creezi contacteaza-ne sau fa-ti un cont gratuit.  Nu exita o anumita ordine in care trebuie sa creezi campaniile , deoarece rezultatele sunt diferite in functie de fiecare magazin online, industrie sau target.

Ce mai buna campanie #1: Campania de  Recuperare coș abandonat

De departe, cea mai performantă campanie, își propune să te ajute cu abandonul coșului. Reține că această campanie și abandonarea procesului de Checkout sunt destul de asemănătoare, doar că utilizatorii care primesc asta nu au ajuns la pașii de plată.

E-mailul este trimis după 60 de minute -3 ore de la abandonarea coșului. Utilizatorii care au adăugat produse în coșul lor au manifestat interes pentru acestea și, probabil, nu s-au decis încă, dar sunt destul de aproape. Recuperezi coșurile abandonate?
Reguli de targetare:

  • Numai noi vizitatori (spre deosebire de vizitatorii care se întorc)
  • Trimis imediat după înscriere pentru a primi oferta
  • Excludeți trimiterea dacă acestea se află deja pe lista dvs.

Posibile subiecte de email:

  • Coșul tău este aici
  • Inca avem produsele tale, dar nu pentru mult timp
  • Pregatit să finalizezi comanda?
  • Produsele din coș te așteapă

Valorile medii ale campaniei

55.7%
Rata medie de deschidere
38%
Rata medie de click
$3.45
Venituri per e-mail trimis

Cea mai bună campanie #2: Campania de abandon Checkout

Persoanele care încep să completeze formularul de checkout sunt la doar un pas de confirmarea achiziției. Trebuie să rezolvi imediat această situație, iar campania noastră de abandon al procesului de Checkout este acolo pentru a te ajuta!

Reguli de targetare:

  • Persoane care au ajuns la pagina de checkout
  • Trimis în 30-60 de minute de la ultima activitate
  • Excludeți trimiterea dacă au  achiziționat

Posibile subiecte de email:

  • Ești aproape acolo. Ești pregătit să primești comanda?
  • Produsele tale sunt aproape ambalate pentru livrare
  • Ești foarte aproape să finalizezi comanda
  • Produsele din coș așteaptă confirmarea

Valorile medii ale campaniei

55%
Rata medie de deschidere
37,5%
Rata medie de click
$3.11
Venituri per e-mail trimis

Cea mai bună campanie #3: Campania noilor abonați

Campania “Vizitator nou” își propune să vizeze noi abonați și să îi încurajeze să facă prima achiziție. Acest e-mail este trimis imediat după completarea oricărui formular de abonare de pe site. Cea mai bună modalitate de a afișa un formular de abonare este să utilizezi formularele noastre interactive.
Pentru a crește lista, trebuie să vizezi vizitatori noi de pe site-ul tau și să le afișezi un widget pop-up de abonare , care să menționeze de reduceri.
Reguli de targetare: 

  • Numai noi abonați (spre deosebire de abonații vechi care completează din nou formularul)
  • Trimis imediat după înscriere pentru a primi oferta
  • Excludeți trimiterea dacă acestea se află deja pe lista dvs.

Posibile subiecte de email:

  • Bine ați venit la magazinul nostru! Cuponul dvs. exclusiv este inclus
  • Bine ati venit! Reducerea ta este înăuntru
  • Codul de reducere este inclus
  • Codul de cupon unic este aici

Valorile medii ale campaniei

67%
Rata medie de deschidere
23%
Rata medie de click
$2.45
Venituri per e-mail trimis

Cea mai bună campanie # 4: Retargetare pe baza produselor vizualizate

Campania de retargeting pe baza produselor vizualizate urmărește să vizeze cumpărătorii care “răsfoiesc” printre produse, dar nu au adăugat niciun produs în coș. Știați că sunt de 70 de ori mai mulți oameni care fac acest lucru decât cei care adăugă în coș, astfel încât performanța acestei campanii depășește (destul de ușor), de obicei, e-mailurile de abandon de coș .
Această campanie nu are nevoie nici de reduceri mari sau de stimulente puternice. Succesul real al acestei campanii constă în capacitatea de a popula dinamic emailul cu informațiile despre produsele pe care cumpărătorul le viziona, împreună cu recomandări de produse pe baza celor pe care le-au vizualizat pe site.
Reguli de targetare: 

  • Userul navighează pe pagina de produs, dar nu adaugă niciun produs în coș.
  • Nici o comandă nu a fost făcută în ultimele 24 de ore.
  • În ultimele 24 de ore nu a fost trimis niciun e-mail de abandon de coș.

Posibile subiecte de email:

  • Un  memento …
  • Aruncă o altă privire …
  • Ultimele produse disponibile …

Valorile medii ale campaniei:

49%
Rata medie de deschidere
31%
Rata medie de click
$2.14
Venituri per e-mail trimis

Cea mai bună campanie  #5: Retargetare pe baza categoriei vizualizate

Această campanie este declanșată și trimisă atunci când un cumpărător răsfoiește o anumită categorie de pe site-ul tău, dar nu a și vizualizat / adăugat în coș un anumit produs.
Intenția de cumpărare pentru campania de retargetare pe baza categoriei este mai mică decât cea pentru retargetare pe baza produsului, însă acest e-mail urmărește să trimită fiecărui cumpărător un mesaj complet personalizat, cu recomandări specifice categoriei, în funcție de categoria exactă de care este interesat.

Reguli de targetare: 

  • Vizitatorul a văzut o pagină de categorie de cel puțin 3 ori.
  • Nu a continuat să vizualizeze produsele / adăuge în coș.
  • Nu a făcut o comandă în ultimele 2 zile.

Posibile subiecte de email:

  • Vezi selecția noastră de **|category|**
  • In cautare de  **|category|**?
  • Ofertele noastre la  **|category|** sunt aici

Valorile medii ale campaniei:

48.5%
Rata medie de deschidere
18%
Rata medie de click
$1.18
Venituri per e-mail trimis

Cea mai bună campanie #6: Retargetare pe baza de căutare in site

Persoanele care utilizează funcția de căutare în magazinul online caută ceva, dar nu au putut găsi folosind meniul.
În cele mai multe cazuri, acești oameni doresc să cumpere de la tine, dar din anumite motive produsele pe care le căutau nu au fost ușor de găsit. Este similar cu a merge într-un hipermarket și a pleca fără a cumpăra, pentru că nu ai putut găsi culoarul cu Nutella.
Reguli de targetare: 

  • Cumpărătorul a folosit funcția de căutare pe pagina de pornire
  • Nu a dat click pe nici o categorie sau pagină de produs.
  • Nu a făcut o comandă în ultimele 2 zile.

Posibile subiecte de email:

  • Ce anume cauti?
  • Ai gasit ceva legat de  **|search_query|**?
  • Te putem ajuta sa gasesti ce cauti?

Valorile medii ale campaniei:

27%
Rata medie de deschidere
31%
Rata medie de click
$1.62
Venituri per e-mail trimis

 

Rulezi alte campanii care funcționează în magazinul tău? Ai o idee despre una și nu ști cum să o creezi? Cu INBOXTARGET, toate campaniile de marketing sunt posibile. Crează un cont și începe să faci mai mulți bani!

6 motive sa iti instalezi o tableta de feedback ca la H&M

Cel mai probabil o parte dintre voi care sunteti clienti H&M ati observat tabletele pentru feedback instalate in magazine.

Ei bine, aceasta companie vrea sa isi imbunatateasca serviciile apeland la parerea celor care le trec pragul magazinelor. Fie ca esti sau nu client ai posibilitatea sa lasi o parere despre ce s-ar putea imbunatati legat de produsele si serviciile lor.

Poti avea o astfel de tableta prin serviciul Offline de la InboxTarget. Dar hai sa vedem intai avantajele.

Cum arata tableta pentru feedback de la H&M

6 avantaje pentru a cere feedback vizitatorilor

H&M deja este cu un pas in fata competitiei, avand deja avantajele aduse de instalarea suporturilor cu tableta pentru feedback:

  • valorifica traficul care oricum nu cumpara (in offline “rata de conversie” este intre 10 si 50%)
  • este cea mai exacta metoda pentru masurarea satisfactiei clientilor
  • aduce informatii valoroase pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite;
  • ajuta la cresterea ratei de retentie a clientilor;
  • feedbackul oferit genereaza recomandari care se pot traduce in mai multe vanzari
  • poate fi folosita pentru identificarea celor mai dedicati clienti, si anume a influentatorilor.

Ce mai poti instala pe tableta?

O parte din clientii nostrii cu care am discutat despre instalarea acestor tableta ne-au dat feedback la randul lor. Asa am ajuns la oferirea a 6 aplicatii predefinite ce se pot instala pe tableta:

  1. Solutie de feedback (cu intrebari editabile, de mai multe tipuri)
  2. Abonare la newsletter
  3. Abonare la notificari PUSH
  4. Inregistrare ca membru al retelei (daca exista un astfel de program)
  5. Concursuri pentru strangerea de lead-uri
  6. Prezinta cataloage de produse sau video-uri

Vrei o tableta ca la H&M?

Daca ai deja o prezenta fizica offline, unde vinzi, iti poti creste notorietatea, vanzarile si imbunatati afacerea apeland la serviciul marketing offline al InboxTarget. Oferim cateva modele de standuri si in plus avem si posibilitatea instalarii mai multor aplicatii, cele descrise mai sus.

Citeste mai mult despre serviciul de automatizare marketing cu integrare offline.

InboxTarget este probabil cea mai completa solutie de Automatizare Marketing si singura care ofera integrare nativa cu partea de offline. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta.

Ce inseamna Automatizare Marketing?

Automatizare marketing se refera la solutia software creata cu scopul de a automatiza actiunile de marketing. Multe activitati ale departamentului de marketing sunt repetitive, precum emailurile, social media, promovarea pe alte site-uri. Tehnologia unei solutii de automatizare marketing este capabila sa le faca fara implicare umana.

InboxTarget este probabil cea mai completa solutie de marketing automation construita in Romania, dedicata cu precadere magazinelor online.

De ce automatizare marketing pentru magazinele online?

Afacerile care vand pe internet sub forma unui magazin online depun diferite eforturi pentru a se promovare. O mare parte din aceste lucruri pot fi automatizate prin marketing automation:

  • contactarea clientilor prin email
  • trimiterea automata de notificari push
  • segmentarea bazei de date pentru a creste rezultatele campaniilor de marketing
  • construirea de sondaje, studii printre consumatori sau colectarea de informatii despre vizitatori
  • personalizarea continutului magazinului online cu produse dedicate fiecarui utilizator
  • personalizarea automata a continutului mesajelor prin email
  • cresterea bazei de date de abonati prin mesaje interactive
  • promovarea repetitiva si automata a produselor din speciale pe retelele sociale (facebook/twitter)

Toate astea AUTOMAT. Adica dupa ce sunt setate si create mesajele dinamice campaniile si trimiterea mesajelor au loc automat, fara a mai fi nevoie de implicare.

Atentie la solutiile de automatizare de Marketing

In plus o solutie buna de Marketing Automation trebuie sa permita customizarea mesajelor si a conditiilor oricarei campanii pentru fiecare business in parte.

Daca ti se ofera un numar limitat de triggere sau campanii, atunci si cresterea veniturilor este limitata, si nu este neaparat vorba de marketing automation. Este un tool care ofera cateva servicii, intr-adevar din zona de automatizare de marketing.

Cum sa organizezi Black Friday – Ghid Complet 2017

Am lansat Ghidul complet pentru BlackFriday 2017 pe care il puteti primi gratuit doar prin abonare la newsletterul InboxTarget.

Ce cuprinde acest ghid?

In primul rand a fost creat impreuna cu echipa DWF.ro (Servicii SEO), selfcloud.ro (gazduire web) si Attila-Csaba Szabo (specialist IT), pe care vi-i recomandam pentru serviciile oferite.

Scopul acestui ghid este sa prezinte toate problemele privind organizarea BlackFriday si solutii la acestea.

Cuprinsul ghidului de Black Friday este structurat in 5 parti, astfel:

  • PREGĂTIRE ECHIPĂ
    • Scopul Campaniei
    • Priorități și reponsabilități
  • MAGAZINUL ONLINE
    • Optimizează pentru mobil
    • Viteza de încărcare
    • Stresează serverul
    • Rata de conversie
    • Testează pe useri reali
  • PRODUSE, FURNIZORI
    • Ce reduceri oferi?
    • Furnizori și stocuri
    • Curieri și livrarea comenzilor
  • STRATEGII DE MARKETING
    • Începe din timp
    • Integrează canalele de marketing
    • Parametrii UTM
    • Crește lista de prospecți și abonați
    • Design temporar magazin
    • Retargeting&Remarketing
    • Email Marketing
    • Optimizare motoare de căutare
    • Loializarea clienților
  • SERVICIUL SUPORT
    • Unelte pentru serviciu clienți
    • Condiții de livrare și returnare comenzi

In partea de final regasim un checklist, care rezuma tot ce cuprinde ghidul, cu actiuni explicite.

O lista cu 20+ resurse vine in completarea ghidului, ce include linkuri catre unelte sau servicii (unele gratuite, altele contracost) pentru indeplinirea tuturor taskurilor privind pregatirea de Black Friday.

Ai ceva de completat? Downloadeaza gratuit ghidul de blackfriday 2017 si lasa-ne un comentariu mai jos.

 

Postare automata produse pe Facebook

O noua functionalitate de automatizare marketing, care va poate castiga timp petrecut pentru a adauga continut pe pagina de Facebook:

postare automata produse cu format video sau slideshow pe pagina magazinului

Functia este disponibila tuturor clientilor, fara niciun ban in plus. Pentru a face posibil acest lucru, este nevoie de o mica integrare a contului vostru de Facebook, care dureaza aproximativ 5 minute.

Voi cat timp petreceti sa postati continut pe pagina de Facebook?

Cum faci 100.000ron prin automatizare marketing, cu echipa mica? [Studiu de caz: Feroshop.ro]

Feroshop.ro lucreaza cu multi distribuitori si are pe stoc peste 5000 de produse. Este destul de greu sa gestionezi campaniile de marketing pentru fiecare categorie sau sa cobori la nivel de grupuri de produse. Mai ales cand ai o echipa de marketing mica, comenzile vin si ai multe lucruri de care trebuie sa te ocupi.

Chiar daca domeniul este mai putin “trendy” decat hainele si cartile online, este un domeniu bun care se bucura de un interes in crestere. Continue reading “Cum faci 100.000ron prin automatizare marketing, cu echipa mica? [Studiu de caz: Feroshop.ro]”

Diferente Retargeting – InboxTarget

In urma unei intrebari pe ecompedia.ro am facut o comparatie a serviciilor celor 2 companii.

Ne dorim ca o terta parte, specialist in marketing online sa faca o comparatie obiectiva intre Retargeting si InboxTarget. Daca este cineva interesat, isi poate face cont gratuit la InboxTarget.

Vezi comparatia detaliata.

Comparatie Retargeting InboxTarget

Cele mai importante aspecte pe scurt:

 

  • Toate campaniile (numite triggere) ale retargeting se regasesc in sectiunea noastra de Scenarii (scenariile fiind niste campanii predefinite). Mai avem cateva in plus.
  • InboxTarget este extrem de personalizabil pe orice business. Prin personalizare intelegand de la design, la setari campanii, conditii etc
  • Modul foarte avansat de segmentare. La Retargeting lipseste
  • Functionalitati in plus: recomandari de produse, (site + email), newslettere, polluri si sondaje sunt doar cateva.

 

La ce stam mai slab, si unde am recunoscut, chiar public printr-un articol.

  • usurinta in utilizare, adica UX. Avand atatea functionalitati ne e unpic greu sa le ascundem.
  • automatizare plati. Inca facem facturile manual pentru fiecare client.

 

Daca doriti sa faceti o comparatie publica, va invitam sa o postati oriunde pe internet si sa ne trimiteti si noua linkul. Dorim sa fie obiectiva, facuta de o persoana care intelege mecanismele marketingului digital si care vede dincolo de niste rapoarte.

De vineri: Top produse “trolate” de pe emag

Faptul ca unii oameni au simtul umorului ne bucura pentru ca de cele mai multe ori ne ridica starea de spirit. Tot umbland pe internet, am pus cap la cap cele mai trolate produse de pe emag.ro

In sensul ca multi dintre noi au comentat sau au adaugat feedbackuri care mai de care mai glumete. Si nu poti sa treci prin lista de mai jos fara sa razi.

Daca mai cunoasteti si alte cazuri, lasati linkurile in comentarii si le vom adauga.

1 Televizor Sony la pret de garsoniera

Se cunosc preferintele romanilor pentru televizoare, mai ales daca au 4k, sunt cu tehnologie led si eventual smart.

O serie de comentarii care nu le-am putut prelua pe toate aici, de aceea va invitam sa le cititi singuri:

https://www.emag.ro/televizor-smart-android-led-sony-bravia-253-cm-100zd9-4k-ultra-hd-kd100zd9baep/pd/DFD1N2BBM/

2. Crema depilatoare Aloe Vera

Se pare ca nu toate produsele dedicate femeilor merg si la barbati. Dar merita incercat, mai ales cand altele nu le ai la indemana.

Citeste comentariul lui Miron Mihai aici:

https://www.emag.ro/crema-depilatoare-veet-aloe-vera-si-vitamina-e-pentru-piele-sensibila-100-ml-4053700288205/pd/DG19LBBBM/

3. Pelerina de tuns negru

Initial accesibil la adresa https://m.emag.ro/pelerina-de-tuns-negru-5a/pd/DGWXRKBBM/, a fost schimbat in Pelerina de tuns, neagra. Coincidenta (sau nu) face ca si modelul din poza sa fie … negru.

 

Poza am luat-o din cache-ul de pe internet, pentru ca intre timp a fost schimbata.

 

4. Brad natural de Craciun

Pretul era undeva la 13.000 lei. Da, poti cumpara chiar o masina de banii astia.

https://www.emag.ro/brad-natural-de-craciun-normandian-calitate-gold-9-10-m-nt900/pd/DF8MMMBBM/

5. Suport de genunchi… multifunctional

Focusul comentariilor a trecut de la meseriasi mult in zona domestica, mai ales catre sexul feminin.

https://www.emag.ro/suport-genunchi-1300003/pd/D9RTJ2BBM/

 

6. Bong din plastic. Verde

O singura metoda de utilizare, insa efectele pot fi diferite.

https://www.emag.ro/bong-din-plastic-4037/pd/DT6P82BBM/

 

Cunoasteti si alte produse asemanatoare? Spuneti-ne si noua sa radem.