Sfaturi pentru campaniile de marketing pentru sarbatori 2018 (recuzita inclusa)

Sarbatorile de iarna se apropie asa ca trebuie sa te pregatesti.

Cel mai bun sfat de la toti marketerii pe care ii stim este sa incepi pregatirile devreme. Daca nu ai inceput inca acum e ultima, ta sansa.

Daca nu ai pregatite inca tacticile si materialele de marketing, iata cateva idei pentru sarbatorile  de iarna din acest an. Foloseste-le gratuit si distribuie acest articol pt ca si altii sa se poata inspira.

Citeste mai mult “Sfaturi pentru campaniile de marketing pentru sarbatori 2018 (recuzita inclusa)”

D’ale GDPR-ului in platform InboxTarget

Am fost gata cu modificarile tehnice necesare cu ceva timp inainte de 25 mai (cand a intrat in vigoare noul regulament privind protectia datelor personale).

Daca nu ai pachetul de Asistent Marketing de la noi, si iti gestionezi singur campaniile, atunci iti detaliem mai jos toate modificarile

Cateva linkuri utile din trecut:

Pagina de confidentialitate si termeni si conditii:

In My account->Profile in sectiunea info iti introduci linkurile catre paginile Politica de Confidentialitate si Termeni si Conditii

Aceste linkuri vor aparea automat in interactiuni alaturi de bifa de consimtamant:

Obtinerea consimtamantului:

Pe langa bifele de obtinerea consimtamantului la abonare pe care l-am adaugat in interactiunile de abonare la newsletter, a fost adaugat si in pagina de abonare in cont.

In Account-> Settings afisezi sau nu bifa de consimtamant pe pagina de abonare:

http://pages.inboxtarget.ro/inboxtarget.ro/subscribe (la fiecare cont este alta) va aparea precum:

Pastrarea abonatilor care au confirmat din nou abonarea:

In conturile clientilor au fost create campaniile de newslettere prin care utilizatorii au putut confirma printr-un singur click faptul ca doresc sa ramana abonati:

Pentru ca sistemul nostru suporta tagurile adaugate pe user (fiecare user poate avea unul sau mai multe taguri), butonul din email atasa tagul GDPR pe userul care a dat click.

Apoi, folosind segmentarea se puteau exclude toti cei care nu aveau acest tag atasat.

Stergerea unui utilizator si exportul datelor personale

In cazul in care unul dintre abonati doreste sa fie sters din sistem, acest lucru se poate face din pagina sa de profil. La fel si exportul datele avute despre acel utilizator:

Cautati userul dupa adresa de email si dat click pe adresa lui de email:

Mai multe detalii gasiti in articolul de aici.

In acelasi articol gasiti si procedura necesara prin care utilizatorii care nu si-au dat acordul sa fie urmariti sa poata fi exclusi.

 

Gata de GDPR. Marketing Automation + GDPR 100%

Saptamana trecuta developerii nostri au finalizat modificarile necesare pentru a transforma solutia noastra intr-una in conformitate cu regulamentul GDPR.

Am mai scris niste articole in trecut, le poti revedea aici:

Ca si rezumat al celorlalte articole:

  • Sa adaugi bife in locurile in care userii isi introduc datele personale, pentru a fi de acord cu conditiile tale.
  • Sa adaugi in paginile de Termeni si Conditii/Politica de Confidentialitate paragrafele necesare
  • Sa respecti drepturile userilor de a-si modifica/sterge datele existente
  • Sa permiti userilor sa nu mai fie urmariti.

Email confirmare pentru abonatii vechi.

Toti clientii InboxTarget beneficiaza de aceste campanii in mod gratuit, si au fost create in conturile de client. Pentru orice intrebare ne poti contacta.

Nu uita ca InboxTarget iti ofera posibilitatea unui A/B test. Astfel poti confirma mai multi abonati.

Idei de subiecte campanii email:

Te rugam confirma preferintele de comunicare

Update pentru abonatii nostri. Te rugam confirma si tu.

7 din 10 abonati au confirmat abonarea.

Continut mesaj:

Adresa ta de email **|user.email|** este activa in lista noastra de comunicari prin email. Acest lucru a fost posibil prin abonarea la newsletter intr-unul din formularele noastre sau printr-o cumparatura efectuata.
Respectam drepturile tuturor abonatilor si cautam sa fim 100% in conformitate cu noile reglementari privind GDPR. Astfel contactam intreaga lista pentru a confirma statusul actual al abonarii.
Confirmarea abonarii ne va permite sa iti trimitem din cand in cand un mesaj din partea noastra si ca esti de acord cu Politica noastra de confidentialitate.

Ai posibilitatea sa te dezabonezi oricand in viitor sau sa modifici aceste date.

Accesul la date, modificare sau stergere

Asa cum prevede regulamentul, accesul utilizatorilor la date este esential. Pentru a fi in conformitate cu acestea, InboxTarget iti pune la dispozitie automat si gratuit cu orice cont urmatoarele:

1. Accesul la toate datele detinute legate de o adresa de email.

In fiecare cont, in sectiunea Useri poti cauta un utilizator dupa o adresa de email. In profilul fiecarui utilizator poti vedea toate datele despre acesta, si le poti descarca in format PDF sau json.

2. Modificarea acestor informatii

Din profilul fiecarui utilzator se pot aduce modificari asupra datelor.

3. Stergerea tuturor datelor legate de un utilizator

Tot din profilul fiecarui user, exista posibilitatea stergerii complete a informatiilor. Pentru acest lucru este nevoie de confirmare.

Obtinerea acordului pentru prelucrarea datelor

Cum spuneam si in articolele urmatoare, acordul privind prelucrarea datelor este esential. Pentru campaniile de colectare pe care le punem la dispozitie, am adaugat la toate o bifa (nebifata initial).

Politica de confidentialitate

Este necesar sa existe in site o pagina dedicata privind politica de confidentialitate a datelor personale, in speta colaborarea cu solutii externe, precum InboxTarget.

Despre Politica de Confidentialitate, ai de retinut urmatoarele:

  • sa fie concisa, transparenta, inteligibila si usor accesibila;
  • scrisa intr-un mod clar si usor de inteles de catre oricine, fara termeni tehnici sau care necesita un anumit nivel de cunoastere.
  • sa existe gratuit.

Pentru clientii InboxTarget recomandam adaugarea urmatorului paragraf:

X lucreaza cu terte parti pentru oferirea unor servicii de calitate. Datele dumneavoastra vor fi transmise acestor parti pentru procesare. Mentionam ca toti furnizorii nostri sunt in conformitate cu regulamentul GDPR, pe care il respecta.

In continuare puteti detalia tipul de date transmise, motivul pentru care o faceti, si fiecare furnizor de servicii separat.

 

Creeaza-ti un cont InboxTarget

Daca vreti sa iti schimbi solutia de automatizare marketing, email marketing, retargeting acum este momentul. Creeaza un cont la noi si beneficiezi de o multime de campanii.

 

 

25 de reguli esentiale pentru campaniile tale de email marketing

Fiecare advertiser are strategii si modalitati de abordare diferite, indiferent de canalul de marketing folosit, dar exista si un mic set de reguli pe care fiecare dintre ei trebuie sa il respecte daca vor sa obtina rezultate bune. De la acest set de reguli mai departe tine doar de imaginatia fiecaruia.

Iata care sunt cele 25 de reguli esentiale pentru e-mail marketing identificate de noi:  

Citeste mai mult “25 de reguli esentiale pentru campaniile tale de email marketing”

Ce se intampla cu comenzile anulate?

Exista cazuri in care in rapoarte observati conversii asistate din comenzi care ulterior au fost anulate.

Inboxtarget nu primeste comenzile anulate , mai ales anularile care s-au facut telefonic sau pe email.

Daca sunt foarte dese aceste situatii atunci contactati-ne pentru a clarifica situatia.

Noutati Martie

In Martie am adus urmatoarele imbunatatiri:

Taguri Useri – poti adauga dar si elimina tagurile unui user. Pentru a le sterge, adauga – in fata tagului.

Campanii Interactiuni – am imbunatatit mare parte din HTML pentru a fi afisat corect pe cat mai multe dispozitive.

Countdown Animat – creeaza urgenta si convinge mai usor clientii tai sa cumpere incluzand un countdown animat in emailuri sau pe site

Leave Intent – Un nou trigger (diferit de Exit Trigger) care apare atunci cand vizitatorii tai parasesc sitului.

Feedback la facturi – Toti clientii nostri pot lasa feedback atunci cand primesc factura pentru serviciile din luna respectiva

Newslettere – Am prioritizat trimiterea newsletterelor si dispus mai multe servere sa se ocupa in paralel de acestea

 

In plus, comisionul maxim pentru cei care aleg plata pe comision este 4% in loc de 5%. Asta inseamna o reducere a costurilor solutiei de automatizare marketing cu 20%.